A Magyar Izomdisztrófia Társaság hivatalos honlapja.
Élelmiszerek, melyek növelik az izomrostokat
egy angol, vitaminokkal foglalkozó cég honlapján találtam, gondoltam, gyorsan lefordítom (a reklámot kihagytam)
Utoljára frissítve: 2013. december 18.

Élelmiszerek, melyek növelik az izomrostokat


Ősi gabonafajták: 

Az olyan ősi gabonafajták, mint a quinoa, amarant, köles, tönkölybúza tele vannak olyan fehérjékkel, szénhidráttal, vitaminokkal és ásványi anyagokkal, melyek segítenek az izomtömeg növelésében, a mentális és fizikai energia nyerésében és javítják az emésztést. Ezek a magok stresszűzők és támogatját az immunrendszert is.

Egészséges olajok:

Az extra szűz olivaolaj, kendermagolaj, kókuszolaj és más növényi alapú olajok segítenek az izom szálkásításában. A monoszaturált  zsírok kombinációja, mely ezekben az egészséges olajokban található, olyan alapvető zsírsavakat tartalmaz, melyek akadályozzák az izom leépülését.

 
Víz:

Minden sejtnek és szervnek szüksége van rá! Alapvető a szálkás izom elérésében és segíti az izom regenerálódást is. Tanulmányok szerint a fehérje szintézis hidratált izomsejtekben gyorsabban megy végbe, ezért javasolt napi 8 pohár vizet inni annak érdekében, hogy izmainkból a maximumot ki tudjuk hozni.

Cimkék:
  Alternatív táplálkozás
  Életmód
  Vitamin
 
Várjuk jelentkezését
 
© Magyar Izomdisztrófia Társaság, 2009, minden jog fenntartva.